Klachtenregeling

Hier vindt u de klachtenregeling bij Zana Sport & Fysio

Klachtenregeling Zana Sport & Fysio

Bij Zana Sport & Fysio streven wij ernaar om de best mogelijke zorg te bieden aan al onze cliënten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, behandeling of communicatie. Het is voor ons van groot belang dat u uw klacht kunt uiten en wij staan open voor uw feedback. Wij nemen elke klacht serieus en zullen ons best doen om tot een oplossing te komen.

Hoe dient u een klacht in?

Indien u niet tevreden bent met de zorg of behandeling die u heeft ontvangen, kunt u dit het beste eerst bespreken met de betrokken fysiotherapeut of medewerker. In veel gevallen kunnen we gezamenlijk tot een oplossing komen.

Als dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u een klacht schriftelijk indienen via een van de onderstaande manier:

E-mail: info@zanafysio.nl

Wat gebeurt er na het indienen van een klacht?

1) Ontvangstbevestiging:
Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht en zorgen ervoor dat deze zo snel mogelijk wordt behandeld. We streven ernaar om u binnen vijf werkdagen een reactie te geven.

2) Onderzoek:
Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht. Dit houdt in dat we contact opnemen met de betrokken zorgverlener(s) en andere relevante informatie inwinnen. Waar nodig zullen wij met u in gesprek gaan om de situatie te verduidelijken.

3) Oplossing:
Ons doel is om snel en efficiënt een oplossing te vinden voor de klacht. Dit kan bijvoorbeeld door middel van een gesprek, een aanpassing in onze werkwijze of andere passende maatregelen. Wij zullen er alles aan doen om de situatie naar tevredenheid op te lossen.

4) Terugkoppeling:
Nadat het onderzoek is afgerond, ontvangt u een schriftelijke terugkoppeling van de bevindingen en de genomen maatregelen. Wij houden u op de hoogte van de voortgang en de oplossing die wij hebben bereikt.

Wanneer kunt u een klacht voorleggen aan een externe instantie?

Als u na behandeling van uw klacht niet tevreden bent met de oplossing die wij bieden, kunt u de klacht voorleggen aan een externe instantie. Dit kan bijvoorbeeld via een onafhankelijke klachtenfunctionaris of een relevante beroepsorganisatie.

Vragen of opmerkingen

Heeft u vragen over deze klachtenregeling of heeft u andere opmerkingen, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan open voor uw feedback en streven ernaar om de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren.

Contactgegevens

*Krijgt u ons niet direct te pakken? Via WhatsApp boek je bij ons gemakkelijk een afspraak!

Je kunt ook online zelf een afspraak inplannen. Klik hier

Bedrijfsgegevens

AGB-code | 04089750

BIG-nummer | 79919889004

Openingstijden

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 17.00

Gesloten

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 22.00

8.00 – 17.00

Gesloten